Leta i den här bloggen

måndag 9 maj 2011

Livet på en pinne...

Härliga måndag, härliga sol, härliga bebis....

Idag har jag haft en bakdag hemma även om solen har gassat utanför...det är underbart att få baka och sprida härligt doft i huset! Jag och Selma vill hylla vår älskling genom att ha bakat ett solskenshjärta till honom! Han kommer att bli överraskad när han kommer hem och det förtjänar verkligen Patrik.
Även om det kan vara lite påfrestande att inte få så mycket sammanhängande sömn för mig så är Patrik verkligen en hjälte som jobbar och sliter och har energi till oss här hemma! Har lite svårt att föreställa mig just nu att åka till jobbet och inte få träffa Selma på många timmar....Puss på dig älskling!
Här är resultatet av baket: Ostscones & kärlekskakan förstås! Recept kommer asap för er som vill prova.






I helgen spikades det på trädäcket (i alla fall pappa och Patrik) och vi behöver en dag till så nästa söndag kommer vi att fortsätta, då kommer det bilder också på mästerverket. Jag hann också med att klippa gräsmattan, luka bort ogräs i några rabatter samt olja in trädgårdsmöbler. Mycket att stå i inför sommaren!

Kram på er!
L

2 kommentarer:

  1. Hej. Hoppas att läget stabiliserat sej nu på alla områden så att ni snart kan uppdatea er blogg med vad som händer.

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym!
    Vi ska bättra oss! Återkommer asap!

    SvaraRadera