Leta i den här bloggen

torsdag 24 februari 2011

Seger för laget från U-a....

Ja, då var det min tur enligt sambon att skriva en liten trudelutt här!
Jag börjar ju självklart med berätta för er alla som missat det, att igår tog Sirius taktpinnen i kvartsfinalserien mot Bollnäs, då man vann första kvarten i bäst av fem! Såå j-la skönt! :)
Det kan bli en spännande match i Bollnäs imorgonkväll. Jag hoppas ju att ni alla följer slutspelet i bandyn, eller?
Jag måste ju också passa på att berömma min grymma lill-kusin som tagit en ordinarie plats i årets upplaga av Sirius. Så roligt att se! Han är dock lite bildskygg, men här kommer en bild ändå :)
Sorry Johan!

Gårdagskvällen försvann ju för övrigt, för mig i ett nafs. Hade jouren på jobbet vilket innebär att jag lämnar bygget sist av alla & ser till att det är släckt i hela lokalen. Kom hem lite efter 20.30 och sedan var den kvällen över! Men jag ska inte klaga, det ingår i rollen & framförallt i detaljhandeln att jobba dessa tider. Det sköna med att jobba kväll, är att du får ta en välbehövlig sovmorgon!

Jag kan nästan tycka synd om (vilket man i princip aldrig ska tycka om någon) min älskling som i bokreatider bor i Älmhult, med dess fantastiskt skrala utbud av bokaffärer. I övrigt tror jag nog hon trivs här! :) Hon hann i allafall att köpa en bok(Godnatt Bebis!) till Selma. Den kommer passa som handen i handsken när mamma & pappa ska läsa godnattsagor för sin favvoälskling.

Som Louise sa igår, så är hennes dröm en hel vägg med stringhyllor, och jag kan bara instämma. Det finns ju knappt någon snyggare i vardagsrummet än ett helt system av klassiska stringhyllor! Vi får väl hoppas att det kommer nån gång i framtiden, men då har vi säkert ändrat oss när det väl blir dags att fynda stringen!

Ett stort grattis vill jag även skicka till Marcus Hellner som tog Sveriges första guld i årets Skid-VM. Riktigt starkt att spöa norrbaggarna på deras egen hemmaplan i Holmenkollen!

Jag skulle vilja också passa på att uppmana er alla att kommentera om det är något speciellt ämne ni vill att vi ska utveckla eller ta upp!
Nej nu är det dags att kika lite hockey och se DIF köra över sitt motstånd

kram
Patrik 

Ps Louise hälsar i bakgrunden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar